وبلاگ دانشجویان مدیریت دولتی پیام نور

سوالات پیام نور رشته مدیریت دولتی

وبلاگ دانشجویان مدیریت دولتی پیام نور

سوالات پیام نور رشته مدیریت دولتی

نمونه سوال توسعه اقتصادی و برنامه ریزی

 

                                   نمونه سوال توسعه اقتصادی و برنامه ریزی    

 

   

قابل توجه دانشجویانی که این ترم درس توسعه اقتصادی و برنامه ریزی رو برداشته اند میرسانیم که کتاب درسی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی در نیمسال اول 90-89 کاملا تغییر کرد و شما دانشجویان باید کتاب ( توسعه اقتصادی و برنامه ریزی نوشته : محمد لشکری ) را مورد مطالعه قرار بدید . پس با توجه به تغییر کتاب فقط 2 نمونه سوال از این درس موجود است .  

1- نیمسال اول 90-89    2 - نیمسال دوم 90-89  

 

 

 

نمونه سوال توسعه اقتصادی و برنامه ریزی / نیمسال اول 90-89 / کلیه رشته های مدیریت / از اینجا دانلود کنید 

 

نمونه سوال توسعه اقتصادی و برنامه ریزی / نیمسال دوم  90-89 / کلیه رشته های مدیریت / از اینجا دانلود کنید  

  

نظرات 6 + ارسال نظر
علی جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام واقعا دستتون درد نکنه . تا حالا هیچ وبلاگی را به این مرتبی ندیدم . میشه خواهش کنم نمونه سوالات مدیر یت منابع انسانی رسولی را بهم ایمیل کنید . ( موفق باشید )

زهرا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.kolbeh75.blogfa.com

وبلاگئ قشنگی دارین

رضایی چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

باسلام واحترام
من رشته مهندسی عمران هستم درهرسایتی نگاه می کنم حتی یک نمونه سوال مربوط به رشته عمران پیدانمی کنم لطفا نمونه سوال رشته عمران راهم اضافه کنیدچون بسیارمهم است
ممنونم ازمدیرفعال این سایت

درود بر شما دانشجوی گرامی .

متاسفانه نمونه سوالات رشته شما رو نداریم . همانطور که از عنوان وبلاگ هم مشخص است زمینه فعالیت این وبلاگ رشته مدیریت دولتی است .

aaa دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://loo3-aziz-loo3.blogfa.com

سلام چرا پس نمونه سوالاتی که تو بخش موضوعاته سمت راست نمیاد؟
خیلی وبلاگ خوبی دارید ممنونم.

ببب چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

http://s2.picofile.com/file/7719309137/F203654140.rar.html

negar شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد