وبلاگ دانشجویان مدیریت دولتی پیام نور

سوالات پیام نور رشته مدیریت دولتی

وبلاگ دانشجویان مدیریت دولتی پیام نور

سوالات پیام نور رشته مدیریت دولتی

نمونه سوالات دروس عمومی پیام نور

  

           برای دیدن نمونه سوالات دروس عمومی به قسمت موضوعات در سمت راست مراجعه کنید 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
سمانه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

خیلی ممنون ازتون امیدوارم تو امتحانات موفق باشید.

ما هم برای شما آرزوی موفقیت داریم

فرزانه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

تو رو خدا بگو چی کار کنم؟؟؟؟؟
با وینرار باز نمیکنه
پیغام خطا میده
با برنامه های دیگم که باز میکنم چرت و پرت مینویسه!!
خدا خیرت بده اگه کمکم کنی
بهشون احتیاج دارم خیلی زود
مرسی

کدام نیمسال مشکل داره . بگویید تا نیمسال مورد نظر تصحیح شود . نمونه سوالات با فرمت پی دی اف میباشد که با برنامه وینرار فشرده شده است که برای باز کردن آن نیاز به همین برنامه وینرار دارید . گفته بودی که با برنامه وینرار که باز میکنی پیغام خطا میده . این شاید دلیلش در دانلود شما باشد برای من هم همین مشکل بعضی وقت ها پیش میاد . شما لینک دانلود نمونه سوال رو در مرورگر اپرا بذار و با مرور گر اپرا نمونه سوال رو دانلود کن . ببین باز هم مشکل قبلی برای شما پیش میاد یا نه ؟ اگه مرور گر اپرا نداشتی مشکلی نداره با هر مرورگر دیگر به غیر اینترنت اکسپلور امتحان کن ببین نتیجه اش چی میشده ...

اگه باز هم سوالی بود در خدمتم

فرزانه شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ

بازم درست نشد
با فایر فاکس دانلود کردم اما همون پیغامو میده
مرسی از راهنماییت
اما انگاری نمیشه که بشه!

این مشکل برای کدام نیمسال پیش آمده؟

فرزانه دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

اصن هرچی از سایتت دانلود میکنم باز نمیشه

کدام نمونه سوال باز نمیشه ؟

فرزانه پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

آقای عزیز همه ی نیمسال ها رو دانلود کردم بعد از دانلود هیچ کدوم باز نمیشه!

سلام . شما قبلا هم گفته بودید که مشکل دارید . من چند تا از نیمسال ها رو تست و مشکلی نداشت و باز شد . من فکر کنم فقط این مشکل برای شما پیش آمده چون اگه لینک دانلود نمونه سوالات خراب بود بقیه بازدید کنندگان هم در قسمت نظرات اعلام میکردند .

شما این نمونه سوالات رو در خانه یکی از اقوامتان یا در کافی نت یا دانشگاه دانلود کنید .... ببینید مشکلتان حل میشود؟؟؟؟

من فکر کنم مشکل از سیستم شما باشه . شما این راهی که گفتم رو امتحان کنید ببینید چی میشه... منتظر نظر بعدی شما هستم . امیدوارم که مشکلتون حل بشه .

یکی از اون نیمسالهایی که دانلود کردید و میگید که مشکل داره با ذکر نام درس و نیمسال اون در همین قسمت نظرات بنویسید . تا من هم دانلود اون رو تست کنم

سوزان شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.89modiriat.blogfa.com

سلام به ما هم سر بزنید

دانشجو سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام خسته نباشی منم دانشجوی رشته مدیریت دولتی هستم ممنون از کار خیری که کردید.ممنون میشم اگه بتونم باهاتون حرف بزنماگه تونستید شماره خودتون رو برام ایمیل کنید با ذکر اسم که بتونم باهاتون تماس بگیرم جون فکر کنم تا /اخر دانشگاه باهاتون کار داشته باشم و من زیاد نمیتونم به سایتتوتن سر بزنم.
با تشکر

سمانه جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام من یه نمونه سوال زبان تخصصی اقتصاد ومدیریت دارم همین ترم می خواستم واستون بفرستم اما نمیدونم یه چه آدرسی؟

با سلام

نمونه سوال رو آپلود کنید و در همین قسمت نظرات بذارید . نمونه سوال شما با نام شما در وبلاگ قرار داده خواهد شد . اگه مایل هستید نام و نام خانوادگی و نام استان و نام رشته خودتون رو هم بگین که نمونه سوال با اسم و نام شما در وبلاگ قرار بگیره

سمانه شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

مشکل همینه که من آپلود کردن بلد نیستم.اگه به من بگین حتما واستون می فرستم.

برای آپلود فایل سایت های مختلفی وجود داره میتونید شما توی گوگل بنویسید آپلود فایل و سایت های مختلف آپلود فایل را مشاهده کنید . مثلا یکی از این سایت ها http://up.iranblog.com میباشد . وارد این سایت شوید . برای آپلود فایل گزینه browse را کلیک کنید . حالا مسیری که نمونه سوال آنجاست بروید و بر روی نمونه سوال کلیک کنید میبینید که مسیر انتخابی شما وارد مستطیل browse شده است . برای آپلود روی (شروع آپلود ) کلیک کنید . بعد باید منتظر بمانید تا فایل مورد نظر آپلود شود . بعد از اینکه فایل آپلود شد یک صفحه جدید باز میشود . که شما باید آدرسی که جلوی آن نوشته (لینک مستقیم) را برای ما بفرستید .

سمانه شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

امیدوارم شده باشه من سمانه همتی دانشجوی رشته حسابداری هستم.http://up.iranblog.com/images/i99telsxxm30oqh5fnrw.zip
لینک مستقیم.

بابت ارسال نمونه سوال خیلی ممنون ....

این نمونه سوال با نام شما در وبلاگ قرار خواهد گرفت . بعد از امتحانات نمونه سوالات رو میذارم

سمانه چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

با سلام آیا نمونه سوالات ترم جدید رو میذارین توی سایت؟من اقتصاد کلان و مدیریت رفتار سازمانی را میخواستم نیمسال اول۹۰-۸۹

سلام .

این دو نمونه سوال رو دارم و توی وبلاگ بزودی قرارش میدم . در ضمن شما اگه نمونه سوال دیگری به غیر از اون دوتایی که فرستادید دارید برای ما بفرستید تا با نام شما در وبلاگ قرار داده شود . ممنون

سمانه جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

من نمونه تعدادی سوال عمومی دارم و بیشتر درسهای رشته حسابداری هر کدوم به دردتون میخوره براتون آپلود کنم؟

سلام . و ممنون به خاطر همکاری با وبلاگ / از دروس عمومی و همچنین اختصاصی شما چه درسهایی رو دارید؟

سمانه شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

تربیت بدنی۱و۲-آیین زندگی-انقلاب-تنظیم خانواده-اندیشه سیاسی امام-اندیشه۲-تفسیر موضوعی-اصول حسابداری۳-صنعتی۱-حسابرسی-ریاضی۲-مبانی شازمان ومدیریت-اقتصاد خرد.
اگه اقتصاد کلان و مدیریت رفتار سازمانی رو دارین هر چه سریع تر بزارین(امروز و فردا) خیلی بهشون نیاز دارم.با تشکر

سلام / یه ۲ روز دیگه به همین قسمت نظرات یه نگاهی بیندازید من نام درسهایی که نمونه سوالات آن را ندارم در همین قسمت نظرات مینویسم و ممنون میشم اگه شما اونهارو آپلود کنید و در همین قسمت بذارید .

به دلیل اینکه یه کم کار دارم نمیرسم این چند روز وبلاگ رو آپدیت کنم .

اما نمونه سوالاتی که میخواستین :

اقتصاد کلان :
http://up.iranblog.com/images/i5v49ltuak93nr9834dh.zip

مدیریت رفتار سازمانی :
http://up.iranblog.com/images/t72yzk1h1afyq0y7ut8.zip

سمانه یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

دستتون واسه سوالا درد نکنه.من ۵ شنبه به وبلاگتون سر میزنم.با تشکر

سلام . اگه زحمتی نیست این نمونه سوال ها رو آپ کنید و در همین قسمت بذارید .

تربیت بدنی۱و۲ / آیین زندگی / تنظیم خانواده / اندیشه سیاسی امام/ اندیشه۲ / تفسیر موضوعی / اقتصاد خرد /

پیشاپیش از شما کمال تشکر را داریم

سمانه سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

http://www.up.iranblog.com/images/jz8i8ebdb9oexwwugmj0.pdf
تفسیر موضوعی قرآن

با تشکر از شما دانشجوی گرامی

سمانه شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

اندیشه سیاسی امام خمینی
http://up.iranblog.com/images/z1mkkx74texvqn4iudc.pdf

با تشکر از شما دانشجوی گرامی

سمانه شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

http://up.iranblog.com/images/ewgij5cmzx3ba97e40w.pdf
تفسیر

با تشکر از شما دانشجوی گرامی

سمانه شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

http://up.iranblog.com/images/3yygb1xfzr0gcjhfdkb.pdf
اندیشه

به خاطر همکاری با وبلاگ از شما سپاسگذاریم . امیدوارم در زندگیتان همیشه موفق و پیروز باشید .

سمانه شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

http://up.iranblog.com/images/59i1n84wkhlufb92wm5.pdf
اندیشه۲ پایه

هر دو فایل نمونه سوال اندیشه 2 با نام شما در وبلاگ قرار گرفت . با تشکر از شما

دانشجو پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

کاری که دارید انجام میدید بی نهایت ارزشمند و شایسته تقدیره ، من که نمی دونم چطور تشکر کنم ، امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید .

سمانه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

با سلام اگه نمونه سوال آمار و احتمالات را دارین بزارین. با تشکر

متاسفانه نمونه سوالات این درس را ندارم . اگر پیدا کردم می ذارم .

۱۳۵ یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

http://85.9.73.114/site/eteraz_nomreh.aspx

mohammad پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.payamenur.ir

سلام

شما رولینک کردم. شما هم منو با اسم ثبت نام فراگیر پیام نور لینک کنید
www.payamenur.ir

شما هم لینک شدید

جاوید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.p-electric.ir

سلام دوست من
ممنون که سرزدید
منو با نام مرجع مقالات برق لینک کنید
وخبرم کنید
لینک شدید.
سپاس

محمد جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://horticulture-scu.ir

سلام دوست عزیز بنا به درخواستتان وبلاگتان در لینکستان ما قرار گرفت ما را با نام:انجمن علمی دانشجویی باغبانی دانشگاه شهید چمران اهواز لینک کنید

امیر یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://farhadmajidi7.blogsky.com

سلام
من لینکتون کردم
لطفا منو با عنوان وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی بلینکید
مرسی

ملی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ http://13701390.blogfa.com/

سلام من رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیامنور هستم و از اینکه وبلاگ شما رو پیدا کردم خیلی خیلی خوشحالم اصلا حد نداره

ممنون از لطف شما / انشاءالله موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد